Платформа «ПОВІР»: досвід подолання освітніх втрат

У матеріалі від медіа «Нова українська школа» представлено ключові результати першого року пілотування освітньої платформи «ПОВІР» (акронім від «Подолання Освітніх Втрат і Розривів»), а також коментарі співавторів проєкту — голови Ради ГО «ЕдКемп Україна» Олександра Елькіна та народного депутата України Сергія Колебошина.
Автори платформи наголошують: подолати освітні втрати можливо лише через системний підхід, мотивацію самих учнів та інтеграцію соціально-емоційного навчання (СЕН). Саме тому платформа поєднує академічну підтримку з роботою СЕН-педагогів, які допомагають учням долати страхи й невпевненість, формувати внутрішню мотивацію та довіру.
Платформа «ПОВІР» працює через моделі Спринтів, Марафонів і регулярних зустрічей Віч-на-віч. Такий підхід дозволяє не лише надолужити прогалини в навчанні, а й сформувати нову культуру взаємодії між учнями та вчителями. За рік до платформи долучилися майже 1700 учнів із 111 шкіл в Україні та за її межами. Завдяки інтеграції гейміфікації (ачівки, віркоїни, ПОВІРпедія), понад 96% учнів завершили марафони, що стало доказом ефективності нової педагогічної моделі.
Як зазначає Сергій Колебошин, досвід участі в «ПОВІР» позитивно позначився і на вчительських практиках. У перспективі команда планує розширити аудиторію, запустити мобільний застосунок і нові формати навчання, зокрема волонтерську участь старшокласників.